fbpx

Inspiration til marketingfolk, salgschefer og eksperter

Blog om e-mail marketing

På vores viden og blog-side deler vores erfarne team af email specialister viden og nyheder inden for email marketing, automatisering, CRM og salgspipelines, som kan hjælpe jer med at optimere jeres email marketing. Her kan du blive klogere på emner som automatiseret email marketing, leadscore, hvordan du bruger platforme som Active Campaign og Klaviyo, og tips til segmentering og personalisering af jeres kampagner. Vi glæder os til at inspirere dig med vores blogindlæg. Har du brug for personlig rådgivning, er du velkommen til at kontakte os.

Lead Management

Lead management er nøglen til at maksimere din virksomheds salgspotentiale. Med de rette værktøjer, en veldefineret pipeline og et stærkt samarbejde mellem marketing og salg kan du skabe resultater, der virkelig gør en forskel. Tag det...

læs mere

Nurturing på dansk

Effektive nurturing flows og emails er nøglen til at maksimere værdien af dine leads og øge din salgsrate i B2B marketing. Med den rette strategi og teknologi kan du skabe relationer, der varer – og resultater, der tæller.Kontakt os i dag...

læs mere
Find din Mailchimp API og forbind dine systemer

Find din Mailchimp API og forbind dine systemer

Mailchimp API er en nøgle, som gør det muligt for dine andre systemer at sende data til Mailchimp. En API forbindelse gør det dermed muligt for dine systemer at "tale" sammen. Hvad er Mailchimp API  API står for Application...

læs mere
Opnå vækst med marketing automation

Opnå vækst med marketing automation

I en tid, hvor virksomheder kæmper om opmærksomheden hos deres målgrupper, er det afgørende at have en marketingstrategi, der er ikke kun effektiv, men også skalerbar. Én af de mest magtfulde værktøjer, der kan hjælpe med at opnå dette, er marketing automation.

læs mere
Vejen til vækst med kundeengagement

Vejen til vækst med kundeengagement

Vidste du at e-mail markedsføring er blevet et af de vigtigste værktøjer til at vækste kundeengagement? En nylig artikel fra PR Newswire forudsiger en stigning i markedet for transaktions- og marketing e-mails med imponerende 14.104...

læs mere
Find din kundetype, og skriv præcise tekster

Find din kundetype, og skriv præcise tekster

Af tekstforfatter Majbritt Lund. Sælger dine nyhedsbreve ikke nok? Og bruger du for lang tid på at skrive dem? Selv om du har taget adskillige kurser i e-mailmarkedsføring og er sikker på, at du gør det hele rigtigt? Så kan det være, at...

læs mere
Klaviyo sms marketing til ecommerce (også i Danmark)

Klaviyo sms marketing til ecommerce (også i Danmark)

Går du, ligesom mange andre, og venter på at Klaviyo sms lanceres i Danmark? Så har jeg godt nyt! Du kan nemlig integrere din sms marketing platform med Klaviyo, så dine sms’er oprettes og vedligeholdes i Klaviyo, selvom de udsendes af en...

læs mere
Sådan får du en preheader, der sparker r*v

Sådan får du en preheader, der sparker r*v

Uh! Din indbakke flyder over, og tiden er knap. Hvilke e-mails læser du, og hvilke sletter du, uden at åbne? Når du skal vælge hvilke e-mails, du læser, kan du tage udgangspunkt i op til tre ting. Det er afsendernavn, emnelinje og...

læs mere
Få en flot nyhedsbrev skabelon- med 3 eksempler

Få en flot nyhedsbrev skabelon- med 3 eksempler

Betyder en nyhedsbrev skabelon noget? Ja! Det er afgørende for, at din modtager kan finde rundt i dit nyhedsbrev og forstå indholdet i det. Hvis dit nyhedsbrev ikke er overskueligt og indbydende, så taber du mange modtagere på gulvet,...

læs mere
Er dit nyhedsbrev program pengene værd?

Er dit nyhedsbrev program pengene værd?

Et nyhedsbrev program er dit arbejdsredskab til gnidningsfrit at sende dit nyhedsbrev til tusindvis af modtagere i hele verden. Hos Emailpro arbejder vi med systemerne Mailchimp, Klaviyo og Active Campaign. I denne artikel bliver du...

læs mere
Mailchimp på dansk – her er vores hacks

Mailchimp på dansk – her er vores hacks

Mailchimp på dansk er teknisk set ikke en mulighed, men så måske alligevel. Du kan desværre ikke indstille Mailchimps brugerflade til dansk. Den funktion kender vi ellers mange, der ville sætte pris på. Men stop en gang, for du kan...

læs mere
Effektivisér dit salg med e-mail automation

Effektivisér dit salg med e-mail automation

Med e-mail automation kan du automatisere opgaver i din forretning og dermed spare tid og ressourcer i din hverdag – samtidig med at du øger dit salg.   Det er smart, fordi du sparer tid og penge ved at automatisere opgaver, som...

læs mere
Høje åbningsrater, sådan!

Høje åbningsrater, sådan!

Åbningsrater, klikrater og konverteringsrater. Dette er de tre nøgletal, som viser, hvordan dine nyhedsbreve og e-mail automations performer. I denne artikel lærer du mere om åbningsraten (open rate), hvad den betyder, hvorfor den er...

læs mere
Vil du forbedre dine åbningsrater yderligere?

Vil du forbedre dine åbningsrater yderligere?

Hvor er det fedt at se, at du vil gøre dine åbningsrater endnu højere! Hæng på, for der er faktisk mere du kan gøre for at øge din åbningsrater betydeligt. Betydeligt skrevet med understregning, highlight og blokbogstaver, for der er...

læs mere
Hold dine e-mail automations up-to-date

Hold dine e-mail automations up-to-date

Vidste du, at e-mail automations har en 69% højere åbningsrate end traditionelle nyhedsbreve? Hvad ville det betyde for din e-mail marketing – og hvor mange flere mennesker ville være i berøring med din virksomhed? Ligesom strategien bag...

læs mere
Er dine CTA-er knivskarpe?

Er dine CTA-er knivskarpe?

CTA står for call to action. På dansk oversætter vi det med, at vi opfordrer læseren til at udføre en handling. De er dermed trædested hen til det punkt, hvor kunden kører dankortet igennem i din forretning - så sørg for at vise kunderne...

læs mere
Automation e-mail – hvad kræver det egentlig?

Automation e-mail – hvad kræver det egentlig?

Du har sikkert hørt en masse om automation e-mail og hvor smart det er. Du får sikkert også en masse mere eller mindre relevante e-mails i din indbakke hver dag, men hvad kræver det at sætte sådan et maskineri op? Først skal man indstille...

læs mere
Mailchimp marts 2020 nyt!

Mailchimp marts 2020 nyt!

Mailchimp har i marts 2020 lanceret med en række nye værktøjer, der kan hjælpe dig med at slå konkurrenterne – så du ved hvilke elementer af din e-mail markedsføring, der virker og ikke mindst, hvad ikke virker. Få tips til de nyeste...

læs mere
Bliv opdateret med e-mail marketing statistik!

Bliv opdateret med e-mail marketing statistik!

E-mail marketing er en branche og markedsføringsdisciplin, der er i konstant udvikling. Derfor er det vigtigt at følge med for at opdage nye trends og statistikker. Sådan kan gøre din e-mail markedsføring endnu bedre! Her får du 6...

læs mere
5 konkrete tips til mobiloptimering af dine e-mails

5 konkrete tips til mobiloptimering af dine e-mails

Langt de fleste læser i dag e-mails på mobilen (61% læser eller åbner på mobil) – det kalder på en mobiloptimering af din e-mailmarketing. I takt med at folk bruger deres mobil mere og mere og læser deres e-mails på mobilen, er der større...

læs mere