fbpx

Cases

Krifa

Krifa er fagforening og a-kasse i ét med 192.000 medlemmer. 

Krifa havde allerede ved samarbejdet start et rigtigt flot e-mail automation setup, men de ønskede yderligere hjælp til deres kommunikation til nuværende og kommende medlemmer via e-mailkanalen.

Valsemøllen

Opskrifter, tips og bageinspiration er nøgleordene i Valsemøllens markedsføring.

Emailpro har hjulet med at øge det i forvejen høje engagement i Valsemøllens e-mail marketing og implementere automations både til både B2C- og B2B.

Skovby

Skovby Møbler er en dansk møbelfabrik med en historie, som strækker sig over mange generationer (1933).

E-mail marketingaktiviteterne har understøttet kunderejsen og Skovby har opnået en markant høj åbningsrate på over 58% og en klikrate på over 17% i deres automatiserede e-mails.

Flowr

Beskrivelse på vej…

Randers Storcenter

Det over 20 år gamle storcenter i Randers fører en særdeles moderne e-mail marketing strategi med segmenterede og automatiserede mailflows, som tiltrækker kunder til centrets mange butikker.

Nanna

Psykoterapeut og coach Nanna Cecilie Bredsdorff er specialist i diabetes og andre kroniske sygdomme.

Psykoterapeuten fastholder nye leads og skaber loyalitet med et automatiseret velkomstflow med en åbningsrate på 63%.

Havehandel.dk

Havehandel.dk øgede salget via e-mail automations med 5 % på 1 måned uden at bruge penge på betalt markedsføring. Med Klaviyo salgsraketten eksploderede salget og tallene taler for sig selv.

“Camilla er super dygtig, målrettet og kreativ. Hun ved, hvad der skal til for at kunderne bliver interesseret i produktet på en enkelt og professionel måde.“

★★★★★ Louise Corneliussen / Ejer, Bodycool