Cases
Krifa
Krifa er fagforening og a-kasse i ét med 192.000 medlemmer.
Krifa havde allerede ved samarbejdet start et rigtigt flot e-mail automation setup, men de ønskede yderligere hjælp til deres kommunikation til nuværende og kommende medlemmer via e-mailkanalen.
Valsemøllen
Opskrifter, tips og bageinspiration er nøgleordene i Valsemøllens markedsføring.
Emailpro har hjulet med at øge det i forvejen høje engagement i Valsemøllens e-mail marketing og implementere automations både til både B2C- og B2B.
Skovby
Skovby Møbler er en dansk møbelfabrik med en historie, som strækker sig over mange generationer (1933).
E-mail marketingaktiviteterne har understøttet kunderejsen og Skovby har opnået en markant høj åbningsrate på over 58% og en klikrate på over 17% i deres automatiserede e-mails.
Knowledge Cotton Apparel
Den danske og bæredygtige tøjproducent ønskede at vækste salget i sine nye webshops – blandt andet med automatiske e-mailflows.
Randers Storcenter
Det over 20 år gamle storcenter i Randers fører en særdeles moderne e-mail marketing strategi med segmenterede og automatiserede mailflows, som tiltrækker kunder til centrets mange butikker.
Havehandel
Havehandel.dk øgede salget via e-mail automations med 5 % på 1 måned uden at bruge penge på betalt markedsføring. Med Klaviyo salgsraketten steg salget og tallene taler for sig selv.
still nordic
Taskeproducent og -forhandler, still nordic, har fået hjælp til forskellige opgaver vedrørende e-mail automation, segmentering og modtagerlister – og sparet mange timer fordi de ikke selv skulle rode med teknikken.
Karamel-kompagniet
Kan man sælge gourmet karameller i en e-mail? Det kan man heldigvis. Det er Karamel Kompagniet et godt eksempel på. Se hvilke fristende e-mail automations Karamel Kompagniet sender.
Case på vej
…
“Camilla er super dygtig, målrettet og kreativ. Hun ved, hvad der skal til for at kunderne bliver interesseret i produktet på en enkelt og professionel måde.“