Vidste du, at automatiserede e-mails har en 69% højere åbningsrate end traditionelle nyhedsbreve? Hvad ville det betyde for din e-mail marketing – og hvor mange flere mennesker ville være i berøring med din virksomhed? Ligesom strategien...
Bliv klogere på
E-mail marketing
Undskyld – din call-to-action stinker
CTA står for call to action. På dansk oversætter vi det med, at vi opfordrer læseren til at udføre en handling. De er dermed trædested hen til det punkt, hvor kunden kører dankortet igennem i din forretning - så sørg for at vise kunderne...
Sådan øger du salget på Black Friday med nye leads
Det er nu du skal booste din nyhedsbrevsliste, så den er fuld af ivrige kunder, som venter på dine Black Friday tilbud. Jo flere modtagere du har på din modtagerliste, jo flere kan du dele dine skarpe Black Friday deals med og det betyder...
Den smarteste investering til Black Friday 2020 er automatiske e-mails
Allerede i 2019 var der flere salg online til Black Friday end i butikkerne. Denne tendens forventes at eksplodere til Black Friday 2020, nu hvor antaller af besøgende er begrænset i de fysiske butikker, og ligesom vi generelt har...
Differentier din markedsføringsindsats med gamification og få nye kunder!
Du har måske hørt om udtrykket gamification i online markedsføringssammenhænge før, men hvad betyder det egentlig og hvordan kan du bruge gamification til få flere kunder i din butik? Først skal vi vist have styr på, hvad det her...
Giv dine kunder et lille, venligt puf i den rigtige retning med nudging
Nogle kunder har brug for et lille skub eller ”nudge” videre i deres kunderejse og det skal du give dem. Få hjælp til, hvordan du med nudging kan hjælpe dine kunder videre mod et køb. Man kan hurtigt forklare, hvad nudging er, ved at...
Psykolog? Sådan får du kunder på autopilot med e-mail automation
Som enhver anden erhvervsdrivende, så er tid en altoverskyggende faktor for psykologer. Tid skal prioriteres stramt og helst bruges på det, man er bedst til – derfor kan e-mail automation også gøre livet lettere for psykologer. Hvad er...
Personlig træner? Få nye kunder uden at røre en finger med e-mail automation
Du ved, hvordan man får selv den største sofakartoffel i form, men hvordan finder denne sofakartoffel dig? De fleste personlige trænere fokuserer deres markedsføringsindsats på sociale medier som Instagram og Facebook – ikke ondt ord om...
E-mail automation – hvad kræver det egentlig?
Du har sikkert hørt en masse om e-mail automation og hvor smart det er. Du får sikkert også en masse mere eller mindre relevante e-mails i din indbakke hver dag, men hvad kræver det at sætte sådan et maskineri op? Først skal man indstille...
Hvorfor skal du sende nyhedsbreve?
E-mail marketing er et must have - fordi det virker. Med nyhedsbreve kan du holde kontakten med dine kunder og leads. De hjælper din virksomhed med at opbygge et forhold til dine modtagere. Når du sender nyhedsbreve ud, sikrer du, at dine...
Mailchimp marts 2020 nyt!
Mailchimp har i marts 2020 lanceret med en række nye værktøjer, der kan hjælpe dig med at slå konkurrenterne – så du ved hvilke elementer af din e-mail markedsføring, der virker og ikke mindst, hvad ikke virker. Få tips til de nyeste...
Bliv opdateret med e-mail marketing statistik!
E-mail marketing er en branche og markedsføringsdisciplin, der er i konstant udvikling. Derfor er det vigtigt at følge med for at opdage nye trends og statistikker, der kan gøre din e-mail markedsføring endnu bedre! Her får du 6...
5 konkrete tips til at optimere dine e-mails til mobilen
Langt de fleste læser i dag e-mails på mobilen (61% læser eller åbner på mobil) – og det er godt nyt til dig, som arbejder med e-mail marketing! For i takt med at folk bruger deres mobil mere og mere og læser deres e-mails på mobilen, er...
Sådan får du flere kunder med lead scoring
Hvordan ved du hvilke af dine potentielle kunder – også kaldet leads – som er mest tilbøjelig til at blive betalende kunder?
Det er næsten umuligt at vide…
Sådan! 5 typer e-mails som engagerer dine læsere
Online markedsføring handler i høj grad om at engagere sine læsere, hvis det ikke lykkedes, så er din indsats mere eller mindre spildt. Det er vigtigt at huske på, at kommunikation altid er på modtagerens præmisser.
Bliv klædt på med en e-mail automation ordbog
Hvad er e-mail automation? Hvad er segmentering og hvad betyder trigger events? Det får du svar på i denne e-mail automation ordbog.