fbpx

Bliv klogere på

E-mail marketing

Sælg mere med en e mail kampagne

Sælg mere med en e mail kampagne

En e mail kampagne er dynamit til at booste salget i din forretning. Du skal altså ikke kun sende en e-mail, når du vil have gang i dine kunders dankort. Du har sikkert prøvet at få en salgsmail ud af det blå og tænke ”nå…”. Sådan tænker...

læs mere
Få et flot nyhedsbrev layout

Få et flot nyhedsbrev layout

Betyder et nyhedsbrev layout noget? Ja! Det er afgørende for, at din modtager kan finde rundt i dit nyhedsbrev og forstå indholdet i det. Hvis dit nyhedsbrev ikke er overskueligt og indbydende, så taber du mange modtagere på gulvet,...

læs mere
Er et nyhedsbrev program pengene værd?

Er et nyhedsbrev program pengene værd?

Et nyhedsbrev program er dit arbejdsredskab til gnidningsfrit at sende dit nyhedsbrev til tusindvis af modtagere i hele verden. Hos Emailpro arbejder vi med systemerne Mailchimp, Klaviyo og Active Campaign. I denne artikel bliver du...

læs mere
Mailchimp på dansk

Mailchimp på dansk

Mailchimp på dansk er teknisk set ikke en mulighed, men så måske alligevel. Du kan desværre ikke indstille Mailchimps brugerflade til dansk. Den funktion kender jeg ellers mange, der ville sætte pris på. Men stop en gang, for du kan...

læs mere
Lad en tabt kurv e-mail øge din omsætning

Lad en tabt kurv e-mail øge din omsætning

En tabt kurv e-mail (abandoned cart email) er et meget effektivt værktøj til automatisk at øge konverteringsraten i din webshop. Den er sandsynligvis den lavest hængende frugt inden for e-mail automation, og derfor er den oplagt som...

læs mere
Fødselsdagsmailen! En af de mest sælgende e-mails

Fødselsdagsmailen! En af de mest sælgende e-mails

Hip hurra det’ din fødselsdag!  En fødselsdags e-mail er en rigtig god måde både at forkæle dine nyhedsbrevmodtagere – og øge salget i din forretning. Fødselsdagsmails er nemlig en af de allermest populære e-mail, du kan sende. Det...

læs mere
Effektivisér dit salg med e-mail automation

Effektivisér dit salg med e-mail automation

Med e-mail automation kan du automatisere opgaver i din forretning og dermed spare tid og ressourcer i din hverdag – samtidig med at du øger dit salg.   Det er smart, fordi du sparer tid og penge ved at automatisere opgaver, som er...

læs mere
Høje åbningsrater, sådan!

Høje åbningsrater, sådan!

Åbningsrater, klikrater og konverteringsrater. Dette er de tre nøgletal, som viser, hvordan dine nyhedsbreve og e-mail automations performer. I denne artikel lærer du mere om åbningsraten (open rate), hvad den betyder, hvorfor den er...

læs mere
Vil du forbedre dine åbningsrater yderligere?

Vil du forbedre dine åbningsrater yderligere?

Hvor er det fedt at se, at du vil gøre dine åbningsrater endnu højere! Hæng på, for der er faktisk mere du kan gøre for at øge din åbningsrater betydeligt. Betydeligt skrevet med understregning, highlight og blokbogstaver, for der er...

læs mere
Hold dine e-mail automations up-to-date

Hold dine e-mail automations up-to-date

Vidste du, at automatiserede e-mails har en 69% højere åbningsrate end traditionelle nyhedsbreve? Hvad ville det betyde for din e-mail marketing – og hvor mange flere mennesker ville være i berøring med din virksomhed? Ligesom strategien...

læs mere
Er dine CTA-er knivskarpe?

Er dine CTA-er knivskarpe?

CTA står for call to action. På dansk oversætter vi det med, at vi opfordrer læseren til at udføre en handling. De er dermed trædested hen til det punkt, hvor kunden kører dankortet igennem i din forretning - så sørg for at vise kunderne...

læs mere
E-mail automation – hvad kræver det egentlig?

E-mail automation – hvad kræver det egentlig?

Du har sikkert hørt en masse om e-mail automation og hvor smart det er. Du får sikkert også en masse mere eller mindre relevante e-mails i din indbakke hver dag, men hvad kræver det at sætte sådan et maskineri op? Først skal man indstille...

læs mere
Hvorfor skal du sende nyhedsbreve?

Hvorfor skal du sende nyhedsbreve?

E-mail marketing er et must have - fordi det virker. Med nyhedsbreve kan du holde kontakten med dine kunder og leads. De hjælper din virksomhed med at opbygge et forhold til dine modtagere. Når du sender nyhedsbreve ud, sikrer du, at dine...

læs mere
Mailchimp marts 2020 nyt!

Mailchimp marts 2020 nyt!

Mailchimp har i marts 2020 lanceret med en række nye værktøjer, der kan hjælpe dig med at slå konkurrenterne – så du ved hvilke elementer af din e-mail markedsføring, der virker og ikke mindst, hvad ikke virker. Få tips til de nyeste...

læs mere
Bliv opdateret med e-mail marketing statistik!

Bliv opdateret med e-mail marketing statistik!

E-mail marketing er en branche og markedsføringsdisciplin, der er i konstant udvikling. Derfor er det vigtigt at følge med for at opdage nye trends og statistikker, der kan gøre din e-mail markedsføring endnu bedre! Her får du 6...

læs mere