fbpx

Birn+Partners

Fra manuelle udtræk og rod i lister til overblik, ro og tillid

Birn+Partners havde én stor udfordring: Hver gang de skulle sende invitationer til webinarer og events, krævede det manuelle udtræk fra Web CRM og upload i ActiveCampaign. Det var tidskrævende – og de kunne ikke stole på, at listerne var opdaterede.

Det blev der lavet om på.

“Før vi fik hjælp, var det at sende e-mails med invitationer til webinarer og events en stor udfordring. Men nu har vi fået helt styr på det – og det har virkelig gjort en forskel. Derudover har jeres hjælp givet os tre vigtige ting: overblik, ro og tillid til systemet,” siger Anitta Noel Rasmussen, Head of Marketing, Birn+Partners

Birn+Partners er en international rekrutterings- og konsulentvirksomhed, der hjælper organisationer med at finde de rette talenter og udvikle effektive ledelsesstrukturer og -kulturer.

Vi har hjulpet Birn+Partners med at opsætte en integration mellem deres e-mail marketing platform ActiveCampaign og deres CRM-system Web CRM.

Når de i dag opretter nye kontakter og virksomheder i Web CRM, synkroniseres dataen automatisk med ActiveCampaign inkl. vigtige oplysninger som, om en kontakt er et aktivt lead eller en eksisterende kunde.

Dermed kan Birn+Partners nu:

  • Sende e-mails til opdaterede og relevante lister

  • Segmentere baseret på rolle, status, sprog og deltagelse i events

  • Undgå manuel håndtering og fejl i data

Det betyder også, at hvis en kontakt ændrer status fx fra lead til kunde eller afmelder sig nyhedsbreve, bliver det automatisk synkroniseret mellem systemerne.

Intet skal gøres manuelt. Og teamet arbejder nu ud fra ét samlet og retvisende datagrundlag.

I dag bruger Birn+Partners ActiveCampaign til alt fra tilmelding til webinarer til målrettet kommunikation i hele kunderejsen og den store udfordring med e-mails og eventindbydelser er blevet løst.

“Det, vi har sat allermest pris på i samarbejdet, er den hurtige hjælp og den venlige, nærværende medarbejder, vi har haft kontakt med” fortæller Anitta Noel Rasmussen, Head of Marketing, Birn+Partners.

Om samarbejdet

“Det, vi har sat allermest pris på i samarbejdet, er den hurtige hjælp og den venlige, nærværende medarbejder, vi har haft kontakt med. Før vi fik hjælp, var det at sende e-mails med invitationer til webinarer og events en stor udfordring. Men nu har vi fået helt styr på det – og det har virkelig gjort en forskel. Derudover har jeres hjælp givet os tre vigtige ting: overblik, ro og tillid til systemet.”

Anitta Noel Rasmussen
Head of Marketing, Birn+Partners