Mailchimp har i marts 2020 lanceret med en række nye værktøjer, der kan hjælpe dig med at slå konkurrenterne – så du ved hvilke elementer af din e-mail markedsføring, der virker og ikke mindst, hvad ikke virker. Få tips til de nyeste features i Mailchimp her.
Campaign benchmarking
Brug Mailchimps data til at sammenligne dig med dine konkurrenter. Mailchimp analyserer 100 millioner e-mails sendt i Mailchimp, måler den gennemsnitlige åben, klik og unsubscribe rate og opdeler målingerne efter industri og målgruppe. På baggrund af dette kan du se om dine kampagner præsterer i forhold til konkurrenternes.
Få styr på kalenderen
Mailchimp har lanceret en ny marketingskalender, så du kan holde styr på din online markedsføringsindsats. Med den nye kalender kan du, på overskuelig vis, holde styr på tidligere og fremtidige kampagner, så du ikke mister overblikket.
Den nye kalender giver dig mulighed for at holde styr på:
- Regelmæssige kampagne e-mails
- Kun tekst e-mails
- A/B test e-mails
- Social media posts
- Facebook og Instagram annoncer
- Google remarketing annoncer
Brug mobilen mere
Mailchimp har forbedret deres mobil app, så du hurtigere kan danne dig et overblik. Tjek dine kampagners effekt, når du alligevel lige har mobilen i hånden. Så har du altid et overblik over, hvilke justeringer, du skal lave på din online markedsføring. Og ikke mindst glæde dig over de gode resultater, hvis det skulle være tilfældet.
Hold styr på dine målgrupper og se, hvordan de interagerer med din markedsføring, så du altid måler og evaluerer på din online markedsføringsindsats.
Inspiration kan komme som lyn fra en klar himmel, derfor kan det være vigtigt at have muligheden for at oprette en e-mail fra mobilen. Dette er nu blevet endnu nemmere med Mailchimps mobil app.
Vil du i gang med at nudge dine kunder frem til et salg, så book en gratis afklarende samtale hos os i dag! Ellers kan du finde mere inspiration til e-mail markedsføring på vores blogside.