fbpx

Sådan minimerer du risikoen for at din e-mail marketing ender i spam

Er du træt af, at din e-mailmarketing, som du investerer meget tid i at producerer, lander i spam? Selvom du gør dig umage med indholdet, billederne og layoutet.

I denne e-bog får du svaret på, hvorfor e-mails lander i spam, og hvad du kan gøre for at minimere risikoen for at det sker.

Du får også en tjekliste, som gør arbejdsopgaverne overskuelige og lette at gå ombord i.

450,00 DKK + moms

Tænker du på nigerianske prinser og store arvede pengesummer fra en ukendt onkel i Amerika, når jeg siger spam? Tænk om igen. Spam vedrører alle, som sender nyhedsbreve, e-mail marketing og e-mail automation. Det inkluderer også dig.

Spam er en stor udfordring for mange, som laver e-mail marketing, og det er en enorm ulempe, når nyhedsbreve og e-mail kampagner lander i spam. Det kan også tydeligt mærkes på resultaterne. Heldigvis er der meget, du kan gøre for at minimere risikoen for at dine e-mails lander i spam.

Den bedste effekt opnår du, hvis du forebygger og følger forskellige retningslinjer, både i forhold til indholdet i din e-mail marketing og i forhold til at verificere din afsenderidentitet.

Både indhold og teknik har betydning for, om din e-mail marketing lander i spam

I denne e-bog får indsigt i, hvilke knapper du kan skrue på for at forbedre din leveringssikkerhed og minimere risikoen for, at din e-mail marketing lander i spam. Du finder også strategier og gode råd til, hvordan du holder din modtagerliste up-to-date, hvilket er meget vigtigt ift. at holde dine e-mails og nyhedsbreve ude af spam. Desuden får du en tjekliste med anbefalede arbejdsopgaver, hvor du kan udfylde navnene på de opgaveansvarlige. Dermed har du en handlingsplan for, hvad der skal gøres, og hvem der skal gøre det.

I denne e-bog får du:

  1. Viden om, hvilke faktorer der skader dit afsenderrygte
  2. Svar på, hvilken skadelig effekt inaktive modtager har
  3. En fremgangsmåde til nemt at identificere inaktive modtagere
  4. En strategi til hvordan du rydder op i din liste og tjener penge samtidigt
  5. Svar på, hvad du kan gøre for at verificere din afsenderidentitet
  6. Tjekliste med anbefalede arbejdsopgaver

Selvom emnet er alvorligt, så er denne e-bog på 40 sider skrevet i et letforståeligt sprog, opdelt i mange mindre afsnit. Det gør det nemt for dig at forstå mekanismerne bag e-mail spam. Samtidig udstyres du med en tjekliste med arbejdsopgaver, som gør det nemt og overskueligt for dig at gå i gang med arbejdet.

Din investering er DKK 450,- + moms.

Vil du minimere risikoen for at dine nyhedsbreve og øvrige e-mail marketing lander i spam?

Grib bogen og tjeklisten, så kan du gå i gang om få minutter.

Anmeldelser

Vær den første til at anmelde “Sådan minimerer du risikoen for at din e-mail marketing ender i spam”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.