Øg salget fra din webshop med
KLAVIYO salgsraketten

Hvem følger op på dine kunder, som har efterladt varer i kurven uden at købe dem, eller som har besøgt dine produkter uden at lægge dem i kurven? Hvis “ingen” er svaret til ovenstående spørgsmål, så har du brug for KLAVIYO salgsrakatten fra Emailpro.

Hold fast, for du skal nu høre om, hvordan andre virksomheder genererer næsten 50% af deres salg. Læs med nedenfor eller kontakt os allerede nu for at høre om dine muligheder.

Automatiser dine e-mails og boots dit salg med Klaviyo

Vi sørger for, at dine potentielle kunder, som allerede har vist interesse, ikke glemmer hvor forelskede de er i dine produkter. Rigtig mange kunder bliver afbrudt, imens de sidder og overvejer, om de skal lægge dit produkt i kurven. De læser om produktet og klikker sig igennem de flotte billeder, også bliver de afbrudt af en sms, en telefon, der ringer, eller af en, der kalder på dem. 

Med KLAVIYO salgsrakatten er der ingen, der bliver glemt. Dét er humlen ved at automatisere en andel af din e-mail marketing. Systemet, som udsender de automatiske e-mails, sover aldrig, og du sikrer, at der altid bliver fulgt op på dine kunder. Med andre ord: Med KLAVIYO salgsrakatten lader du ikke simple afbrydelser eller forglemmelser stå i vejen for dit salg!

Klavyio er det bedste til B2C webshops!

 

Du har sikkert på et tidspunkt forsøgt at rekruttere den perfekte sælger til din forretning. En, som er vedholdende, selvkørende, og som ikke lader sig slå ud af kurs. Det ér faktisk systemet Klaviyo, du beskriver!

At investere i e-mail automation er desuden den billigste arbejdsløn, du nogensinde kommer til at betale for at have en vedholdende og selvkørende sælger ansat i din forretning.

Hvordan fungerer e-mail marketing systemet Klaviyo?

Klaviyo tracker og opbevarer viden om dine kunder og deres adfærd, og det er netop dét vi udnytter til at sende målrettede e-mails til dine potentielle og tidligere kunder for at booste salget i din forretning.

E-mail automation understøtter aktiviteterne i dine nyhedsbreve og i din øvrige markedsføring. Har en kunde først vist interesse for dine produkter, så følger en af dine automatiske e-mails eller e-mail flows op på kunden, så du kan følge flere salg til dørs i din forretning.

Er det ikke dét, der handler om? Du vil se resultater på bundlinjen, og det vil vi også.

Hvad indeholder KLAVIYO salgsrakatten?

KLAVIYO salgsrakatten indeholder disse 5 dele:

1. Opsætning af din Klaviyo konto

Vi opsætter en Klaviyo mailkonto for dig, som du selvfølgelig også selv får adgang til. Kontoen forbinder vi med din webshop, så systemet kan følge dine kunders adfærd mellem e-mails og webshop. 

2. Enkel grafisk opsætning af e-mail skabelon

Med udgangspunkt i farverne i jeres visuelle identitet opsætter vi en skabelon med de rigtige farver og jeres logo, så I sikrer genkendelighed for kunden på tværs af jeres platforme. 

3. Opsætning af glemt kurv

Dette e-mail flow udsender automatisk to e-mails til kunden efter han/hun har lagt varer i kurven uden at købe dem. E-mailsene sendes f.eks. 12 og 24 timer efter kunden har forladt indkøbskurven. 

I e-mailsene vises de produkter, som kunden har lagt i kurven med en opfordring om at færdiggøre købet. Det er ikke unormalt, at 5-10% af kunderne fuldfører deres køb, når de modtager en påmindelse som denne. 

Nemt, ikke?

4. Gemt browsing

Hvorfor skal kunderne købe dine produkter? 

Dét kan du meget passende opsummere i en såkaldt ‘gemt browsing’ flow, som sendes til kunder, som har besøgt en produktside i din webshop uden at lægge produktet i kurven. 

Har kunden først vist interesse, så er vejen til købsbeslutningen væsentligt kortere end hos nye kunder, som endnu ikke kender din virksomhed og dine produkter. 

I disse e-mails kan du også mindske usikkerhed hos dine kunder ved at fremhæve fordele ved at handle hos dig såsom gratis fragt og returforsendelse, formidabel kundeservice eller noget helt fjerde. 

I nogle virksomheder kommer 42% af salget via denne type e-mail flows!

5. Efterkøb e-mails

Du vil gerne sælge mere til dine eksisterende kunder, ikke? 

Et flow med 1-2 efterkøb e-mails sendes til kunden f.eks. 3 uger efter, de sidst gennemførte et køb i din webshop. Her kan du inspirere kunden med relaterede produkter, som kunden med stor sandsynlighed er interesseret i, når han/hun har købt produkt X, Y eller Z. 

Kundernes købsmønstre kan forekomme diffuse, men ofte er der en logisk sammenhæng. Hvis du har købt en KitchenAid køkkenmaskine, så er sandsynligheden for, at du også køber nye bageforme eller en bog med opskrifter stor.

Et e-mail automation flow holder aldrig kaffepause, ferie eller sygedage, og det fortæller heller ikke dårlige jokes, så det bliver sandsynligvis din nye favorit-kollega. Men det behøver du selvfølgelig ikke at fortælle til nogen 🙂 

Er du klar til at øge salget i din webshops ved hjælpe af automatiserede e-mails?

Alt dette får du!

I KLAVIYO PAKKE får du altså følgende:

  1. Opsætning af Klaviyo konto inkl. integration til webshop*
  2. Grafisk opsætning af e-mail skabelon
  3. Glemt kurv e-mailflow
  4. Gemt browsing e-mailflow
  5. Efter-køb e-mailflow

Din investering er kun DKK. 8.999,-
Prisen er ex. moms. 

Tilbuddet er inkl. en gang korrektur og eksklusiv tekstforfatning. Ønsker du hjælp til at skrive teksterne, så kan du tilkøbe tekstforfatning.

* Integration til shopify, woocommerce og magento.