fbpx

Vækst din forretning
med en Klaviyo konsulent

Få hjælp til e-mailmarketing af en Klaviyo konsulent
Overvejer du at samarbejde med en Klaviyo konsulent, eller at bruge Klaviyo til din e-mailmarketing? Så er du landet det rette sted.

Emailpro er certificeret Klaviyo Master Silver Partner. Det er din garanti for, at du samarbejder med en erfaren Klaviyo konsulent, som er særligt dedikeret til at arbejde i Klaviyo. Som partner med Klaviyo modtager vi træning i at bruge systemet, og vi skal løbende bestå tests for at bevare vores certificering. Det er lidt lige som, når du skal vælge en håndværker til at bygge dit hus. Vælger du en, som er uddannet og erfaren, eller en som har et værksted i garagen?

Fordelen, ved at samarbejde med en erfaren Klaviyo konsulent, er, at vi sandsynligvis har løst de udfordringer, som du sidder med, før. Derfor kan vi arbejde mere målrettet og strømlinet med dit projekt, og hurtigere komme i mål med din strategi.

Læs om Emailpros pakkeløsning med auotmatiske flows i Klaviyo. 

Vælg en certificeret Klaviyo konsulent

At arbejde med e-mailmarketing og strategien bag, er specialiseret arbejde. Og samarbejder du med specialister, bliver det hele lidt lettere. Vi hjælper dig med præcis de opgaver, du har brug for, og det er ofte en billigere løsning end at have en allround medarbejder in-house, som kun arbejder ad hoc med de forskellige systemer. Man kan sige, du skal følge det gamle ordsprog: Er du i tvivl? Så vælg en nørd.

Emailpro drives og ejes af e-mailmarketing specialist Camilla Dudzinski, som har være i e-mail gamet i +10 år. Det giver samarbejdet med Emailpro en høj grad af professionalisme og engagement. Har du endnu ikke valgt, hvilket e-mailmarketing system du vil arbejde i? Så kan du læse mere om Klaviyo herunder, og samtidig få svaret på, hvorfor og hvornår vi ville vælge Klaviyo.

Emailpro er Klaviyo master silver partner

Vækst din forretning
med Klaviyo

Klaviyo konsulent

E-mail marketingsystemet Klaviyo er designet til at skabe salg i din forretning.

I Klaviyo kan du tracke og opbevare enorme mængder af data om dine kunder og deres færden på tværs af flere platforme såsom din webshop/hjemmeside og i dine nyhedsbreve. Ved at udnytte data om dine kunders adfærd, kan du målrette og personalisere dine nyhedsbreve og derved booste dit salg.

I Klaviyo kan du således samle alle data om dine kunder i ét system og med udgangspunkt i disse data skræddersy dine e-mails til dine kundens aktuelle stadie på kunderejsen – det er smart!

Hos Emailpro tilbyder vi at lave de mest engagerende e-mail automations til din webshop på én gang, og til en god pris. Dette setup kalder vi for KLAVIYO salgsraketten, fordi det fanger dine kunder, når de er mest parate til at købe dit produkt og blive til et salg i din ordrebog. 

Skal jeg så vælge Klaviyo?

Det afhænger af flere ting. Er du ny indenfor e-mail marketing vil du måske foretrække det lidt mere simple system Mailchimp. Ønsker du at bruge data på tværs af platforme, så er Klaviyo klart at foretrække frem for Mailchimp. Sammenligner man Active Campaign og Klaviyo, så har de begge en brugervenlig drag-and-drop editor. Dog findes funktionen ”dynamisk produkt feed” kun i Klaviyo, som automatisk opdaterer dine produkter i dine mails, når du opdaterer informationerne i din webshop.

Mere end 32.000 virksomheder bruger Klaviyo som deres e-mail marketing platform.

Skal Emailpro være din Klaviyo konsulent
Klaviyo

9 grunde til at vælge Klaviyo

1. Simpel og smart integration med din webshop

Med en API-nøgle kan du let integrere Klaviyo med din webshop. Når det er gjort, henter Klaviyo selv produktbilleder og priser fra din webshop, som du nemt kan indsætte i dine nyhedsbreve. Efter at du har sendt et nyhedsbrev, kan du desuden se de salg, som den specifikke e-mail kampagne har genereret. Klaviyo kan bl.a. integreres med webshops i Shopify, WooCommerce, BigCommerce og Magento.

2. Skræddersy kunderejsen på tværs af platforme

Klaviyo indsamler data både om kundens adfærd i dine nyhedsbreve og på din hjemmeside eller webshop. Derfor kan du opsætte automatiske mailflows til kunder, som har besøgt en bestemt produktside i din webshop uden at købe det pågældende produkt og opfordre dem til at færdiggøre deres køb. Du kan også segmentere dine nyhedsbreve på baggrund af kunders adfærd i en tidligere e-mail kampagne, f.eks. hvis kunderne har klikket på et bestemt link.

3. Få kundens komplette adfærdshistorik

I Klaviyo kan du følge dine kunders komplette adfærd på dit website. I kundens historik kan du dermed se, hvilke produkter og sider kunden har besøgt samt kundens komplette købshistorik. Dermed kan du f.eks. belønne dine loyale kunder med et særligt tilbud.

4. Personalisering på højt niveau

Du kan selvfølgelig personalisere dine e-mails i Klaviyo ved at indsætte et tag for kundens fornavn. Foruden navnet kan du personalisere dine e-mails med ordredetaljer, indholdet i en forladt kurv og relaterede produktanbefalinger. Ligeledes kan du se, om kunden har påbegyndt tjek-out og dermed været meget tæt på at foretage et køb. Desuden kan du skjule bestemt indhold i dine e-mails, for en bestemt gruppe personer baseret på de data, som du har om dine kunder.

5. Lav nemt A/B-tests

I Klaviyo kan du både spilt-teste alle elementer i dine e-mails og i dine tilmeldingsformularer. I en split-test laver du to versioner af en e-mail eller en tilmeldingsformular og beder systemet om skiftevis at vise den ene og den anden version. Efter testen kan du konkludere, hvilken version der virker bedst og implementere den i din strategi.

6. Brugervenlig drag-and-drop editor

Drag-and-drop editoren gør det nemt at indsætte elementer i dine emails såsom tekstblokke, billeder, produkter og andre elementer. Under oprettelsesprocessen vælger du desuden, hvilke farver og fonte du vil bruge til forskellige elementer i dine e-mails. Herefter vil Klaviyo automatisk bruge de valgte farver og fonte i alle Klaviyo skabeloner.

7. Få et intuitivt overblik over dine flows

I Klaviyo får du et intuitivt overblik over dine flows, idet alle flows vises med en grafisk illustration. Her kan du nemt danne dig et overblik over rækkefølgen på e-mailsene i dit flow, tidsintervallet mellem de enkelte mails og de opsatte regler, som aktiverer flowet. Har du brug for at opdele et flow i to, kan du benytte en såkaldt split og opsætte regler for, hvilke personer der skal fortsætte i de to versioner af flowet.

8. Overvejer du sms-marketing?

For yderligere 10$ om måneden kan du sende op til 1000 sms’er hver måned. Sms-marketing kan understøtte din øvrige marketing på andre platforme bl.a. i dit nyhedsbrev.

9. Kom i gang med en gratis konto

Med op til 250 modtagere kan du have en gratis konto i Klaviyo med 500 udsendelser om måneden. Prisen på 500 modtagere og ubegrænset udsendelse af e-mails er 20$ om måneden, imens du kan have op til 1000 modtagere for 30$ om måneden.

Lad os vækste din forretning med e-mail marketing

Hos Emailpro har vi +10 års erfaring med at vækste virksomheder med e-mail marketing og vi kan gøre det samme for dig i dag. Vi håndterer alt det tekniske, segmenterer dine kunder, udarbejder tekst og indhold til dine e-mails – du skal bare skrive til os i dag, så sætter vi i gang.

Bliv personlig!

En anden stor fordel ved e-mail markedsføring er, at du kan personalisere din kontakt med dine kunder. Man er bare mere tilbøjelig til at åbne en e-mail, der er personaliseret. Hvis indholdet også spiller og er målrettet direkte til modtageren, så er du kommet utrolig langt mod at engagere din målgruppe. 

Klaviyo FAQ

Hvad er Klaviyo?

Klaviyo er et databaseret e-mailmarketingsystem, som er skabt til at genere salg, særligt i eCommerce og webshops. I Klaviyo kan du både sende regelmæssige nyhedsbreve og opsætte et hav af e-mailautomations, som inspirerer og servicerer dine kunder døgnet rund 365 dage om året. Klaviyo er skræddersyet til at indhente og anvende data i din e-mailmarketing, så du kan booste salget med relevante og personaliserede e-mails.

Er Klaviyo gratis at bruge?

Du kan bruge Klaviyo gratis, når du har op til 250 kontakter på din modtagerliste. Med dette gratis abonnement kan du sende op til 500 kampagner om måneden. Desuden får du adgang til Klaviyos hjælpsomme e-mailsupport, som kan hjælpe dig med store og små spørgsmål. Svaret er derfor ja, du kan godt bruge Kalviyo gratis, hvis du har under 250 kontakter på din modtagerliste.

Hvad koster Klaviyo?

Prisen på dit Klaviyo abonnement afhænger af, hvor mange kontakter du har på din modtagerliste. Har du 10.000 kontakter, koster dit abonnement ca. 150 $. Prøv Klaviyo’s prisberegner og få den nøjagtige pris på dit abonnement. Her kan du også estimere din forventede ROI (return on investment) med Klaviyo, baseret på din omsætning og branche samt antal kontakter.

Er Klaviyo kun for webshops?

Nej. Selvom Klaviyo er udviklet med henblik på at drive online salg i webshops, så kan du også bruge systemet til andre forretningstyper. Er du i tvivl om Klaviyo er det rette system for din virksomhed, så skriv lidt om virksomheden til camilla@emailpro.dk, så hjælper vi dig gerne på rette vej!

Kan Klaviyo integreres med Shopify?

JA! Klaviyo er et perfekt match til din webshop i Shopify. De to systemer supplerer hinanden som pot og pande, og vores erfaring er, at Shopify kunder er meget tilfredse med Klaviyo. Når din webshop er integreret med Klaviyo, så kan Klaviyo registrere hvilke produkter (og undersider) dine kunder besøger – og denne viden giver dig et utal af muligheder for at personalisere og trigge målrettet e-mailmarketing.

Hvilke systemer kan Klaviyo integreres med?

Kalviyo kan integreres med mange forskellige systemer, men særligt Shopify, Magento og WooCommerce er gode match med Klaviyo. Derfor arbejder vi fortrinsvist med de tre systemer hos Emailpro. Ønsker du at bruge Klaivyo til at varetage din e-mailmarketing? Skriv til camilla@emailpro.dk.

Hvordan skifter jeg til Klaviyo?

Når du skal skifte e-mailmarketingsystem, er det afgørende, at du er særdeles omhyggelig og sikrer, at du får så mange data som muligt med over på den nye platform. Er du usikker på, hvordan du gør, eller ønsker du hjælp til det, så skriv til camilla@emailpro.dk. Vi hjælper gerne, og vi har allerede hjulpet mange kunder med at skifte til Klaviyo.

Har Klaviyo dansk support?

Klaviyo tilbyder ikke support på dansk. I stedet kan vi anbefale, at du samarbejder med en dansk Klaviyo Partner. Emailpro er certificeret Klaviyo Master Silver Partner, og vi har derfor stor erfaring med systemet, som vi har fingrene i hver eneste dag. Dit samarbejde med Emailpro kan skræddersys efter dine ønsker, uanset om vi skal hjælpe med enkelte opgaver eller varetage jeres komplette e-mailmarketing.

Er du stadig i tvivl om Klaviyo er det rette valg for din virksomhed, så er du velkommen til at booke et gratis afklarende møde med Camilla om din e-mailmarketing.