Vind inaktive kunder tilbage til din forretning

I denne e-bog lærer du at opbygge et win-back flow, som

1) Genaktiverer inaktive kunder og
2) Rydder op i din modtagerliste

Vind inaktive kunder tilbage med et genaktiverings-flow og nedbring samtidig risikoen for at blive stemplet som spam-afsender.

499,00 DKK + moms

Du får min formel til at lave et automatiseret e-mail flow, som:

1) Rydder op i din modtagerliste

2) Genaktiverer tidligere kunder.

I denne e-bog lærer du at opbygge et win-back flow, som klarer begge opgaver for dig på en gang.

Lave åbningsrater er en spam-indikator
Vind inaktive kunder tilbage med et genaktiverings-flow og nedbring samtidig risikoen for at blive stemplet som spam-afsender. Lave åbningsrater er en spam-indikator for dine e-mails, og derfor er det rigtig godt givet ud at rydde op i modtagerlisten til dit nyhedsbrev.

Med god udsigt til din bundlinje
Både oprydning i din modtagerliste og at vinde gamle kunder tilbage er godt for din forretning.
Det er en win-win situation for din virksomhed, og når først det er sat op, arbejder flowet for dig på ubestemt tid, både nat og dag.

At slette inaktive modtagere nedbringer risikoen for at dine e-mails lander i spam-indbakken, hvor dine aktive modtagere overser dem.

I mange systemer er det desuden dyrt at betale for inaktive modtagere, som ikke engagerer sig i dine e-mails og er potentielle kunder til din forretning.

Din investering er DKK 499,- + moms.

Få sat et automatisk flow op, som varetager denne opgave for dig en gang for alle, så du kan bruge mere tid på at drive din forretning.